Tuesday 15 September 2015

Baloni za 50 let

Živjo,
Končno sem spet našla nekaj prostega časa in uspelo mi je ustvariti čestitko, za katero me je teta prosila že kakšen teden nazaj. 



Slavljenec ima rad hribe,  ampak žal je moja edina šablona, ki je podobna hribom tale s smrekami. Da se bo vedelo, da ima slavljenec rad višino, pa sem dodala krog, ki predstavlja nebo. Če dobro pogledaš lahko vidiš, da sem številkama dodala vrvici, tako da izgledata kot balona, ki segata visoko med oblake. Meni se zdi, da sem kljub moji majhni zbirki šablon uspela ustvariti željeno okolje. Kaj pa tebi?

Še izzivi na katere se prijavljam:
Cute card #390: Numbers
Word art # 200
Share joy #2 : Inspiration photo 


To je za danes vse in upam, da ti je čestitka všeč. :)

Hvala, da me spremljaš!


Kajcyika

--------------------------------------------------------
Thanks for your attention and lovely comments.You are welcome to visit my facebook page. :)


3 comments:

  1. Lovely use of blue and so many sweet curves. Thank you so much for taking time to post your very creative art with us this week at Word Art Wednesday in our 200th Celebration Week’ challenge!
    Blessings and Hugs, Carole

    ReplyDelete
  2. I love the scene you've created here and the wonderful bits of blue pearls! Thanks so much for joining us for Share Joy Challenge 2!

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥