Saturday 3 October 2015

Preprosto vse najboljše!

Živjo,
Končno imam spet nekaj časa za izdelovanje voščilnic. Najprej sem za nekaj časa obležala v postelji nato pa sem prejšnji teden odšla še na potovanje po sončni in topli Portugalski, tako da imam veliko novih idej za ustvarjanje in komaj čakam, da vse spravim na papir! :)

Naj vam hitro pokažem kaj sem danes ustvarila:



Vedno bolj so mi všeč preproste voščilnice in čeprav zgornja čestitka ne vsebuje veliko elementov mi je vseeno všeč. Pa tebi? :)

Seveda ne gre brez izzivov: 
CAS(E) this sketch #143                          
COLOUR ME #91  : I chose team Hayley :)      

-SIMON wednesday challenge: ANYTHING GOES

Kljub temu, da se je začel faks, upam, da mi bo uspelo izdelati čim več čestitk in jih deliti z vami! :)


Hvala, da me spremljaš!

Kajcyika

--------------------------------------------------------

Thanks for your attention and lovely comments.
You are welcome to visit my facebook page. :)

5 comments:

  1. What a playful, CAS creation! Love those banners! Thanks so much for playing along with us this week at Colour Me...!

    ReplyDelete
  2. Such a pretty CAS card! Thank you for joining us at Colour Me this week!

    ReplyDelete
  3. Oh, this is so pretty! Super sweet take on the sketch!

    ReplyDelete
  4. Gorgeous CAS card Kajcyika! It's so elegant and pretty.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    Mandy xx

    ReplyDelete
  5. Lovely! The colours are awesome! Thanks for joining us at CAS(E) This Sketch!

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥