Thursday 24 March 2016

Na široko odprta krila :)

Živjo,
Današnja čestitka ni skoraj nič podobna mojemu vsakdanjemu stilu. Uporabila sem namreč kombinacijo barv, ki si jo sama ne bi nikoli zamislila in pa na njej ni prikupnih živalic.. :)

No poglej jo:

Spet sem si zadala izziv, da naredim nekaj iz podanih barv. Zlate kar nekaj časa nisem znala dodati zraven, saj se mi je vedno zdelo, da jo je preveč. Na koncu sem jo dodala le toliko za priokus. Upam, da ti je všeč. :)

Izzivi:
Color throwdown #385 
Freshly made sketches #229 
Morgan's art world #6: ANYTHING WITH WINGS
Creative card crew #109: CLEAN AND SIMPLE


Hvala, da me spremljaš! 

Kajcyika
--------------------------------------------------------
Thanks for your attention and lovely comments.
You are welcome to visit my facebook page. :)

13 comments:

  1. Čudovita je! Tale skica je pa tudi mene pritegnila in je nekaj idej že v glavi in upam, da mi uspe ;-)

    ReplyDelete
  2. Več kot odlično ti je uspelo. Noro dobra kombinacija barv in še meni zelo ljubi metuljčki. Bravo.

    ReplyDelete
  3. Barvna kombinacija mi je zelo všeč. Krasna voščilnica. Lp

    ReplyDelete
  4. Všeč mi je barvna kombinacija. Zelo lepo si sestavila voščilnico. :-)

    ReplyDelete
  5. Beautiful card, Kaja. Love the colors and the layout.

    ReplyDelete
  6. Gorgeous card! Love the striped border and the distressed look behind the butterflies! Thanks for joining us at Color Throwdown!

    ReplyDelete
  7. Super si tole naredila, tako barvno kot po postavitvi :-)) Zelo je lepa in zelo prisrčna.

    ReplyDelete
  8. Love the butterflies and colors! Beautiful!!

    ReplyDelete
  9. LOVE the colors and the patterns on your delicate trio of butterflies. Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    ReplyDelete
  10. This is so beautiful! I love the butterflies with the design behind them and the pretty colors. Thanks for sharing with us at Freshly Made Sketches!

    ReplyDelete
  11. What beautiful patterned butterflies! Gorgeous card! Thanks for sharing with us at the Color Throwdown this week!

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥