Friday 20 May 2016

Zlat napis

Živjo,
Tokrat sem kar nekaj časa porabila za idejo same čestitke. Odločila sem se namreč, da uporabim barve določene na enem izmed izzivov, ki jih bom naštela spodaj, ampak ideje kar ni in ni bilo.

Na koncu je nastalo tole:

Čestitka je preprosta z rahlo roznim ozadjem in močnim zlatim napisom. Sama sicer nisem najbolj navdušena uporabnica zlate barve, vendar mi je v tem primeru končni izdelek všeč. :)


Izzivi:
-Cupcake inspirations #360:
-Share joy #36: CLEAN AND SIMPLE
-Word art #230: ANYTHING GOES

Oh, in ne pozabi na moj bonbonček!
Oh, and don't forget on my candy!

Hvala, da me spremljaš!

Thanks for visiting my blog!



Kajcyika
--------------------------------------------------------
Thanks for your attention and lovely comments.
You are welcome to visit my facebook page. :)

5 comments:

  1. Luštna je. Zelo dobra postavitev in kombinacija vsega.

    ReplyDelete
  2. o, super postavitev in res krasno izpade!

    ReplyDelete
  3. Lovely card! Thank you for joining us at Cupcake Inspirations. - Eva, DT Sweetie -

    ReplyDelete
  4. Wow, this is so simple yet so gorgeous!! Your placement of the sequins is just perfect! Thank you for joining us over at Cupcake Inspirations!

    ReplyDelete
  5. Meni je čudovita. Nežno ozadje, napis v ospredju in sekvinčki za povdarek. CAS voščilnice je izredno težko narediti, da ne izgledajo puste. Tebi je super uspelo!

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥