Thursday 20 October 2016

Božična zvezda - Poinsettia

Živijo,
Danes lahko moj izdelek spet najdeš na Jane's doodles blogu. Te zanima kaj sem ustvarila tokrat? :)
Hello there,
Today I'm on Jane's doodles blog again where you can find my new card. Do you want to see what I have created? :)

Poglej:
Here it is:
Christmas blessings

Nedolgo nazaj sem končno dobila svojih prvih nekaj Zig brush flomastrov in moram priznati, da sem se vanje zaljubila. Njihova uporaba je takoooo preprosta, da skoraj brez veliko znanja barvanja vse izgleda super. :) 
Not so long ago I got my first Zig brush pens and I have to admit that I fell in love with them. The use is sooooo simple and even without really knowing how to color everything looks cool. :)


Uporabila sem zimski komplet štempiljk Jane's doodles, imenovan Christmas blessings. Res mi je všeč velik cvet božične zvezde, saj je to rožo moja babi pred leti, ko sem bila majhna, vsako leto kupovala. Vem, da ji bo zato letošnja novoletna čestitka s tem cvetom še posebaj všeč. :)
I used winer set of stamps from Jane's doodles called Christmas blessings. I really love the big poinsettia. My granny always bought this flower for Christmas when I was little, so I know she will love this card that she will get from me this year. :)

Še nekaj izzivov:
Some challenges:
Creative knockouts #164: EMBOSSING (the sentiment)
Alphabet challenge: Q for QUICK AND SIMPLE
Addicted to stamps #216: ANYTHING GOES

Čestitko želim prijaviti še na FB nagradno igro pri Tame's world. :)
With this card I would also like to join Tame's world challenge on FB. :)

Hvala, da me spremljaš!

Thanks for visiting my blog!


Kajcyika
--------------------------------------------------------
Thanks for your attention and lovely comments.
You are welcome to visit my facebook page. :)

9 comments:

  1. Čudovita je! Zadnje dni na skoraj vseh blogih občudujem božične zvezde...

    ReplyDelete
  2. Prekrasna je in barvanje je res zelo lepo. Všeč mi je, ker si "cvetu" pustila, da zadiha in si dodala le napis.

    ReplyDelete
  3. Zelo mi je všeč. Sem ravno v razmišljanju o nabavi Zig brush flomastrov. Si me prepričala :)

    ReplyDelete
  4. Čudovito si pobarvala božično zvezdo. Krasna voščilnica. :-)

    ReplyDelete
  5. Krasna voščilnica in super pobarvan cvet. Kateri papir ti najbolj ustreza z Zigi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sem kar v trgovini Art vprašala katerega predlagajo in mi je dala tistega, ki je namenjen vodnim svinčnikom - je gladek in ob enem akvarelni. Nevem kateri točno je, bi morala pogledati, pa nisem doma.. Sporoči, če hočeš točno znamko :) Ampak ja, ta sedaj deluje super! Prejšnji, ki sem ga imela je vse vpil čeprav naj bi bil akvarelen in tako pri določeni barvah nisem dobila tistega pravega mešanja barv in senčenja, ki sem si ga želela.. Baje je važno, da je gladek in akvarelen, ostalo naj ne bi toliko vplivalo (tako so mi rekli). :)

      Delete
  6. Beautiful poinsettia and so colored so expertly! Thanks for sharing this fabulous card with us at the Addicted to Stamps and More blog--please join us again soon!
    :) Marie--ATSM DT

    ReplyDelete
  7. Beautiful flower and colouring ! Thanks for joining us at ATSM this week!
    Kamila DT

    ReplyDelete
  8. Such a wonderful coloring, great card! Thanks for joining us at Addicted to Stamps and More!
    Martina

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥