Monday 1 February 2016

Žrebanje bonbončka

Živjo,
Prišel je dan, ko sem se postarala za eno leto in prav lepo se želim zahvaliti vsaki izmed vas, ki mi je polepšala to praznovanje. Vsem tistim, ki pa ste si vzele čas in mi polepšale dan še s čestitko, pa sem še toliko bolj hvaležna. Vesela sem bila prav vsakega komentarja in vsake prejete čestitke. Res ste super! :)

Sedaj pa k bonbončku, ker vem da že vse komaj čakate, da izveste koga je izbral žreb. ;)

Pri vsem tem mi je pomagal moj predragi nečak Gal. Star je skoraj dve leti in je z veseljem premešal listke in izbral zmagovalko. Kako je to izgledalo in koga je izbral pa si lahko pogledaš na slikah:




Čestitke Tanja E.
Prosim, javi se mi na mail (kajcyika.crafts@gmail.com), da ti lahko pošljem bonbonček. :) 

Vsem ostalim pa se še enkrat zahvaljujem in upam, da se še kdaj oglasite na mojem blogu. :)

Hvala, da me spremljaš! 


Kajcyika
--------------------------------------------------------
Thanks for your attention and lovely comments.
You are welcome to visit my facebook page. :)

5 comments:

  1. Čestitke Tanja, uživaj v bonbončku.

    ReplyDelete
  2. Čestitke Tanji za srečo pri žrebu. Lušnega pomočnika si imela. :-))

    ReplyDelete
  3. Ijeee, in jaz tole vidim šele danes, hvala iz srca, zelo mi je polepšalo tale dan, HVALA pa tudi prisrčnemu Galu, da je njegova rokica izžrebala ravno mene! Se javim na mail, topel pozdrav, Tanja.

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥