Sunday 10 April 2016

Izziv sami sebi - challenge to myself [Sassy sketcharinos #006]

Živjo,
Danes sem se igrala z pripomočki, ki sem ji dobila v mesečnem paketu iz trgovine Simon says stamp. Nastala je čestitka po skici današnjega izziva Sassy sketcharinos.
Hello there,
Today I played with things from simons say stamp card kit of the month and I made a card for this week Sassy sketcharinos challenge.

Poglej:
Look:

Moraš priznati, da tole ni moj stil, ampak naj ti vseeno povem, da sem pri izdelovanju res uživala. Sama sebi tako postavim nov izziv in na koncu so mi rezultati všeč :)
You have to admit that this really isn't my stile, but I have to tell you that I really enjoy making cards that aren't really my thing because like that I have a sprecial challenge. :)

Hvala, da me spremljaš!
Thanks for visiting my blog!




Kajcyika
--------------------------------------------------------
Thanks for your attention and lovely comments.
You are welcome to visit my facebook page. :)

5 comments:

  1. Všečna in nekaj posebnega.

    ReplyDelete
  2. Super je. Meni je zelo všeč in super, da se nisi držala svojega stila. Malce moramo včasih stopiti iz okvirjev, da nastanje umetnine večjih razsežnosti.

    ReplyDelete
  3. So fabulous, love the subtle colours with the pops of red!

    ReplyDelete
  4. Krasno si uporabila nove pripomočke. Lp

    ReplyDelete
  5. Tako zlato bela praznična voščilnica, kot tale, izdelana z novimi pripomočki, sta čudoviti.

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥